Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Dziennego Domu Seniora + w Tarnawie Dużej

Symbol oferty
31
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2023-11-06
Termin składania dokumentów
2023-11-20
Wymagane wykształcenie

wyższe, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z treścią art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r., poz. 901),

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania:

 

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie: wyższe, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z treścią art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r., poz. 901),

  3. staż pracy: co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901)

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowania środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 289),

 

7) znajomość przepisów z zakresu:

- ustawy o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901),

- rozporządzenie w sprawie Domów Pomocy Społecznej (Dz.U. z 2018 r. poz.734),

- ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40),

- ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)

- ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1270)

- Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023r. poz. 775)

- przepisy wykonawcze do w/w ustaw.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

1) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej;

2) znajomość specyfiki pracy w ośrodku wsparcia;

3) cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość oraz cierpliwość i właściwe podejście do podopiecznych;

4) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników;

5) umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;

6) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;

7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz urządzeń biurowych;

8) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista, dyspozycyjność.

 

Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1. Kierownik DDS+ wykonuje również pracę opiekuna podopiecznych DDS+;

  2. Kierowanie działalnością DDS+ oraz reprezentowanie go na zewnątrz;

  3. Uzgadnianie z kierownikiem jednostki nadrzędnej podejmowanych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności DDS+;

  4. Współpraca z instytucjami organizacyjnymi, organizacjami, stowarzyszeniami, zakładami pracy, OPS itp. w celu realizacji zadań DDS+;

  5. Organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach, zapewniająca sprawne wykonanie powierzonych zadań;

  6. Realizacja zadań zgodnie ze statutem;

  7. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych. Pisanie wniosków o dotacje;

  8. Działania promocyjne;

  9. Realizacja zajęć z uczestnikami Dziennego Domu Senior +;

  10. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;

  11. Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i prowadzenie dokumentacji;

  12. Sporządzanie wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania DDS+;

  13. Racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji DDS+ oraz odpowiedzialności za majątek DDS+;

  14. Przestrzeganie przepisów prawa;

  15. Tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności podopiecznych DDS+;

  16. Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie podopiecznych DDS+;

  17. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej przez DDS+.

Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem /list motywacyjny/ opatrzone własnoręcznym podpisem,

  2. życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, w przypadku kontynuowania zatrudnienia- zaświadczenie o zatrudnieniu,

  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

  6. podpisane własnoręcznie oświadczenia:

  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych,

- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji /klauzula informacyjna RODO/,

  1. w przypadku orzeczenia o niepełnosprawności- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2022 r. poz.530 )

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

 

  1. Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…1/1 etatu……….…………….

  2. Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…

  3. Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,

  4. Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku,

  5. Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: stres związany z zarządzaniem Dziennym Domen Seniora +

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.

 

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Dziennego Domu Senior+ w Tarnawie Dużej” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2023 r. do godziny 12.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

Uwagi
  1. Informacje inne:

 

  1. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w terminie 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,

  2. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego
    w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.

  3. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.

  4. Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
    i własnoręczny podpis.

  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.

  6. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 32

 

 

 

  1. Dane osobowe- klauzula informacyjna:

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin,

  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@turobin.pl

  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,

  4. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/

  5. Uprawnienia:

  1. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,

  2. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
Dodano do BIP dnia 06-11-2023 18:04:06