Podinspektor ds. ewidencji gruntów
-
wykształcenie: wyższe,
Niezbędne wymagania:
-
wykształcenie: wyższe,
-
staż pracy określony w załączniku Nr 3 Tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz.U.2018, 936 ze zm./.
-
Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych /Dz.U. 2018.1260 ze zm./,
Wymagania dodatkowe:
-
preferowana praktyczna umiejętność obsługi programów EWOPIS w wersjach WINDOWS oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,
-
dobra znajomość przepisów z zakresu:
1. ustawa z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne,
2. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
3. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
4. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. ochronie danych osobowych,
5. dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami, itp.
6. umiejętność pracy w zespole,
z zakresu ewidencji gruntów:
-
obsługa bazy danych zawierającej ewidencje gruntów i budynków dla potrzeb gminy
-
wydawanie wypisów z ewidencji gruntów,
-
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów
-
dokonywanie zmian w ewidencji gruntów na podstawie odpowiednich dokumentów: aktów notarialnych, prawomocnych postanowi sadowych, prawomocnych decyzji
-
sporządzenie zestawu zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków
-
przygotowanie decyzji o ustaleniu klasyfikacji gruntów i użytków w oparciu
o obowiązujące przepisy -
współpraca z biurami notarialnymi, sądem oraz innymi jednostkami w zakresie działania zajmowanego stanowiska,
-
współpraca z KRUS w zakresie dotyczącym ubezpieczeń rolników indywidualnych, prowadzenie rejestru umów dzierżawy,
-
Kwestionariusz osobowy.
-
List motywacyjny.
-
Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
-
Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,
-
Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
-
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.)
-
Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…………………………..……..
-
Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….….
-
Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,
-
Fizyczne warunki pracy: 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku,
-
Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych- - stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej, praca dokumentami, obsługa interesantów
-
Inne – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. ewidencji gruntów ” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 marca do godziny15.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.
-
Informacje inne:
-
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
30 kwietnia 2019 r. a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone, -
Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
-
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
-
Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
i własnoręczny podpis. -
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.
-
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48.
-
Dane osobowe-klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@turobin.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/
-
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,
-
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Dodano do BIP dnia 19-03-2019 16:28:32