Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds, infrastruktury komunalnej

Symbol oferty
24
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2020-08-03
Termin składania dokumentów
2020-08-13
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie: wyższe kierunek  budownictwo, administracja,

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. 1.    Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      Wykształcenie: wyższe kierunek  budownictwo, administracja,

2)      Staż pracy: załącznik nr 3 tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
15 maja 2018 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 poz.936),

3)      Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz. U z 2019, poz. 1282),

 

  1. 2.    Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego  i administracji publicznej,

2)      bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel, PowerPoint), poczty elektronicznej, e-puap;

3)      Znajomość przepisów z zakresu:

-     ustawa z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postepowania administracyjnego

-     ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,

-     ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym,

-     ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane,

-     ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,

-     ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,

-     ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych,

-     ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt,

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

I. Zadania główne:

1)   W zakresie gospodarki komunalnej:

-     koordynowanie działań mających na celu uzdatnianie wody pitnej,

-     nadzorowanie  prac nad modernizacją, remontami i konserwacją urządzeń wodociągowych,

-     określanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kontrolowanie realizacji,

-     nadzorowanie pracy oczyszczalni ścieków,

-     nadzór nad eksploatacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej,

-     określanie warunków przyłączania do sieci kanalizacyjnej i kontrolowanie realizacji,

-     prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz kontrola częstotliwości ich opróżniania,

-     planowanie rozwoju sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie Gminy oraz ustalanie priorytetów w ich wykonaniu i sposobów zaspakajania potrzeb w tej dziedzinie,

-     zapewnienie funkcjonowania urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz nadzór nad ich eksploatacją,

-     prowadzenie postępowań w sprawie orzekania o obowiązku przyłączenia nieruchomości do zbiorczych urządzeń kanalizacyjnych,

-     prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kontrola częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych,

-     zapewnienie podstawowych części zamiennych do hydroforni, wodociągów, kanalizacji i oczyszczalni ścieków,

-     organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów wodociągu i operatora oczyszczalni ścieków,  zabezpieczenie odzieży ochronnej, sprzętu do prac remontowych i porządkowych,

 

2)   W zakresie administrowania drogami publicznymi i ulicami; mostami i placami,
w tym:

-     planowanie, nadzór nad budową, modernizacją i remontami dróg, mostów i chodników,

-     planowanie i nadzorowanie prac związanych z udrażnianiem rowów i przepustów
w pasie drogowym,

-     prowadzenie  ewidencji dróg i obiektów mostowych, oznakowanie i numeracja drów, zapewnienie bezpieczeństwa na drogach,

-     wydawanie zezwoleń na lokalizację obiektów w pasie drogowym oraz zajęcie pasa drogowego, naliczanie opłat,

-     wydawanie decyzji w sprawie zmniejszenia linii zabudowy przy drogach gminnych
 i lokalnych,

-     wnioskowanie w sprawie organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych,

-     przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,

-     projektowanie przebiegu dróg,

-     prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami,

-     wydawanie decyzji na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i lokalnych,

-     współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych,

-     koordynowanie funkcjonowania służ komunalnych w zakresie zimowego utrzymania dróg i awarii technicznych,

-     wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew w pasie drogowym,

 

3)   z zakresu publicznego transportu zbiorowego:

-     ustalenie miejsc postojowych, ustalanie sieci przystanków, określanie  potrzeb remontowych, koordynowanie rozkładów jazdy,

-     wydawanie zezwoleń i wypisów dla przewoźników świadczących usługi na terenie gminy,

4)   z zakresu realizacji ustawy prawo energetyczne:

-     opracowanie planów zaopatrzenia w energię elektryczną,

-     nadzór i realizacja zadań związanych z planowaniem i budową oświetlenia ulicznego
w Gminie,

-     planowanie oraz zlecanie modernizacji oświetlenia ulicznego,

-     współpraca z zakładem energetycznym, dokonywanie zgłoszeń w  zakresie uszkodzenia i awarii oświetlenia,

 

5)   z zakresu bezpieczeństwa publicznego:

-     wydawanie  zezwoleń na utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną,

-     wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych i nadzór nad ich przebiegiem,

-     prowadzenie spraw z zakresu zbiórek i zgromadzeń publicznych i nadzór nad ich przebiegiem,

-     współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku,

 

6)   z zakresu prawa wodnego:

-      naliczanie i odprowadzanie opłat za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych,

-     ustalanie  i odprowadzanie wysokości opłat za zmniejszanie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m 2  robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem mającym wpływ na zmniejszenie tej retencji  przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznej czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej,

 

7)   zabezpieczenie opału na potrzeby Urzędu,

 

8)   przeprowadzanie okresowych konserwacji kotła C.O.

 

 

4. Zadania pomocnicze:

    1)  współdziałanie z innymi komórkami urzędu,

    2) przygotowywanie  danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania
i  sprawozdawczości;

 

Wymagane dokumenty
  1. 1.    Wymagane dokumenty:

1)       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2)      List motywacyjny,

3)      Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

5)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

6)      Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

7)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2019 r. poz.1781 ) opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz.1781) oraz z ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282.)”.

Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.

 

8)      Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9)      Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

10)   Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

11)   Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

12)   Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )

 

Warunki pracy
  1. 1.    Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

1)   Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy………………….…………….

2)   Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…

3)   Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, telefon stacjonarny, Internet, fax, kserokopiarka, skaner,

4)   Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 7.15-15.15 od poniedziałku do piątku,

5)   Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: nie występują,

6)   Inne: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace na stanowisku urzędniczym umowa o prace zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

   Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. 1.    Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –podinspektora ds. infrastruktury komunalnej” należy składać w formie pisemnej
w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,)w  nieprzekraczalnym terminie do 13 sierpnia 2020r. do godziny 15.00/o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/. 

Uwagi
  1. 1.    Informacje inne:

1)      Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
30 września 2020 r. a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,

2)      Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,

3)      Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,

4)      Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę: „za zgodność z oryginałem”, datę
i własnoręczny podpis,

5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie,

6)      Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
Dodano do BIP dnia 03-08-2020 13:52:52