Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

OFERTA PRACY NA ZASTĘPSTWO NA STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Symbol oferty
25
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2020-10-01
Termin składania dokumentów
2020-10-12
Wymagane wykształcenie

wyższe,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)

  • Wykształcenie: wyższe,
  • Staż pracy: załącznik nr 3 tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 poz.1260)
  • Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz. U z 2019, poz. 1282 t.j.)

 

2. Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)

  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • Praktyczna umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE, poczty elektronicznej,
  • Znajomość przepisów z zakresu ustaw:

- Prawo Zamówień Publicznych,

- Prawo Budowlane,

- Kodeksu Postępowania  Administracyjnego,

-  o samorządzie gminnym ,

- o pracownikach samorządowych,

- o finansach publicznych,

- o ochronie danych osobowych,

- o dostępie do informacji publicznej

oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.

Zakres obowiązków
  1. Zadania główne:
  • Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań realizowanych ze środków publicznych w ramach inwestycji gminnych,
  • Prowadzenie rejestru zamówień udzielanych przez samorząd Gminy,
  • Koordynowanie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy oraz w podległych jednostkach organizacyjnych,
  • Pozyskiwanie środków na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych ujętych w budżecie Gminy , współpraca w zakresie ustalania potrzeb finansowych na zadania inwestycyjne, terminowość ich wydatkowania oraz spełnienia kryteriów wynikających z zasad przyznawania pomocy finansowej,
  • Opracowanie strategii rozwoju Gminy, wieloletnich planów inwestycyjnych, programów, analiz, prognoz rozwojowych,
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją inwestycji własnych samorządu finansowanych z budżetu Gminy oraz środków pochodzących ze źródeł pozabudżetowych, a w szczególności: uzyskiwanie wymaganych prawem zezwoleń i decyzji, przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, realizacja procesu inwestycyjnego, uzyskanie pozwolenia na budowę, rozliczanie zadaniowe inwestycji, zabezpieczenie nadzoru inwestorskiego.

 

  1. Zadania pomocnicze:

    1) współdziałanie z innymi komórkami urzędu,

    2) przygotowywanie danych do obowiązujących sprawozdań,

Wymagane dokumenty
  1.  Wymagane dokumenty:
  • Kwestionariusz osobowy.
  • List motywacyjny.
  • Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,
  • Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
    z 2019 r. poz.1781 ) opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz z ustawą z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282.)”.

Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.

 

     * W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )

 

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy………………….…………….
  • Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…
  • Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,
  • Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 7.15-15.15 od poniedziałku do piątku,
  • Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: czynności wykonywane w pozycji siedzącej.
  • Inne: umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi  co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Oferta pracy na zastępstwo  – podinspektora ds. zamówień publicznych ” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać  na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,
w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 października 2020 r. do godziny 15.15
o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu

Uwagi
  1. Informacje inne:

 

  • Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
    30 listopada 2020 r., a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
  • Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
  • Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
  • Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
    i własnoręczny podpis.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.
  • Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48

 

  1. Dane osobowe-klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin,
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: golaszewski@togatus.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/
  • Uprawnienia:
  1. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,
  2. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Załączniki
  • docx pobrano: 3 razy
  • pdf pobrano: 3 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
    Dodano do BIP dnia 01-10-2020 09:52:52