Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinsp. ds. infrastruktury komunalnej

Symbol oferty
26
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2020-10-01
Termin składania dokumentów
2020-10-12
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Staż pracy: załącznik nr 3 tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
    15 maja 2018 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 poz.936),
  • Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz. U z 2019, poz. 1282),

 

  1. Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji publicznej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel, PowerPoint), poczty elektronicznej, e-puap;
  • Znajomość przepisów z zakresu:
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postepowania administracyjnego
  • ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
  • ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym,
  • ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
  • ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
  • ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych,

ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  2. Zadania główne:
  • W zakresie gospodarki komunalnej:
  • koordynowanie działań mających na celu uzdatnianie wody pitnej,
  • nadzorowanie prac nad modernizacją, remontami i konserwacją urządzeń wodociągowych,
  • określanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kontrolowanie realizacji,
  • nadzorowanie pracy oczyszczalni ścieków,
  • nadzór nad eksploatacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
  • określanie warunków przyłączania do sieci kanalizacyjnej i kontrolowanie realizacji,
  • prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz kontrola częstotliwości ich opróżniania,
  • planowanie rozwoju sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie Gminy oraz ustalanie priorytetów w ich wykonaniu i sposobów zaspakajania potrzeb w tej dziedzinie,
  • zapewnienie funkcjonowania urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz nadzór nad ich eksploatacją,
  • prowadzenie postępowań w sprawie orzekania o obowiązku przyłączenia nieruchomości do zbiorczych urządzeń kanalizacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kontrola częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych,
  • zapewnienie podstawowych części zamiennych do hydroforni, wodociągów, kanalizacji i oczyszczalni ścieków,
  • organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów wodociągu i operatora oczyszczalni ścieków, zabezpieczenie odzieży ochronnej, sprzętu do prac remontowych i porządkowych,

 

  • W zakresie administrowania drogami publicznymi i ulicami; mostami i placami,
    w tym:
  • planowanie, nadzór nad budową, modernizacją i remontami dróg, mostów i chodników,
  • planowanie i nadzorowanie prac związanych z udrażnianiem rowów i przepustów
    w pasie drogowym,
  • prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych, oznakowanie i numeracja drów, zapewnienie bezpieczeństwa na drogach,
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację obiektów w pasie drogowym oraz zajęcie pasa drogowego, naliczanie opłat,
  • wydawanie decyzji w sprawie zmniejszenia linii zabudowy przy drogach gminnych
    i lokalnych,
  • wnioskowanie w sprawie organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych,
  • przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
  • projektowanie przebiegu dróg,
  • prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami,
  • wydawanie decyzji na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i lokalnych,
  • współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych,
  • koordynowanie funkcjonowania służ komunalnych w zakresie zimowego utrzymania dróg i awarii technicznych,
  • wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew w pasie drogowym,

 

  • z zakresu publicznego transportu zbiorowego:
  • ustalenie miejsc postojowych, ustalanie sieci przystanków, określanie potrzeb remontowych, koordynowanie rozkładów jazdy,
  • wydawanie zezwoleń i wypisów dla przewoźników świadczących usługi na terenie gminy,
  • z zakresu realizacji ustawy prawo energetyczne:
  • opracowanie planów zaopatrzenia w energię elektryczną,
  • nadzór i realizacja zadań związanych z planowaniem i budową oświetlenia ulicznego
    w Gminie,
  • planowanie oraz zlecanie modernizacji oświetlenia ulicznego,
  • współpraca z zakładem energetycznym, dokonywanie zgłoszeń w zakresie uszkodzenia i awarii oświetlenia,

 

  • z zakresu bezpieczeństwa publicznego:
  • wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną,
  • wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych i nadzór nad ich przebiegiem,
  • prowadzenie spraw z zakresu zbiórek i zgromadzeń publicznych i nadzór nad ich przebiegiem,
  • współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku,

 

  • z zakresu prawa wodnego:
  • naliczanie i odprowadzanie opłat za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych,
  • ustalanie i odprowadzanie wysokości opłat za zmniejszanie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m 2  robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem mającym wpływ na zmniejszenie tej retencji  przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznej czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej,
  • zabezpieczenie opału na potrzeby Urzędu,
  • przeprowadzanie okresowych konserwacji kotła C.O.
    1. Zadania pomocnicze:

        1)  współdziałanie z innymi komórkami urzędu,

        2) przygotowywanie  danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania
    i  sprawozdawczości;

Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • List motywacyjny,
  • Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
    z 2019 r. poz.1781 ) opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz.1781) oraz z ustawą z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282.)”.

Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.

 

  • Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy………………….…………….
  • Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…
  • Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, telefon stacjonarny, Internet, fax, kserokopiarka, skaner,
  • Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 7.15-15.15 od poniedziałku do piątku,
  • Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: nie występują,
  • Inne: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –podinspektora ds. infrastruktury komunalnej” należy składać w formie pisemnej
w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4, w  nieprzekraczalnym terminie do 12 października 2020r. do godziny 15.15 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

Uwagi
  1. Informacje inne:
  • Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
    30 listopada 2020 r. a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
  • Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
  • Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
  • Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę: „za zgodność z oryginałem”, datę
    i własnoręczny podpis,
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie,
  • Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48

 

 

 

  1. Dane osobowe-klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin,
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: golaszewski@togatus.pl ,
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy
    w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/
  • Uprawnienia:
  1. a) prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,
  2. b) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Załączniki
  • docx pobrano: 1 raz
  • pdf pobrano: 1 raz
  • docx pobrano: 26 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
    Dodano do BIP dnia 01-10-2020 11:33:39