Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora ds. wojskowych i obronnych, informacji niejawnych, OSP i OC.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2017-09-29
Termin składania dokumentów
2017-10-13
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie średnie, preferowane wyższe w zakresie: administracja, prawo,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      obywatelstwo polskie,

2)      pełna zdolność do czynność i prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

4)      nieposzlakowana opinia,

5)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6)      wykształcenie średnie, preferowane wyższe w zakresie: administracja, prawo,

7)      udokumentowane doświadczenie na stanowisku związanym z obronnością, obroną cywilną oraz z zakresu OSP- minimum 3 lata,

8)      znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,

9)      znajomość przepisów prawnych:

  1. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  3. ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony  Rzeczypospolitej Polskiej,
  4. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin,
  5. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 września 1993 r. w sprawie powszechnej samoobrony ludności,
  6. ustawy z dnia 27 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
  7. ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  8. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
  9. ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  10. Znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office.

Wymagania nieobowiązkowe:

1)      Ważne poświadczenie bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi wydane przez ABW lub SKW,

2)      Zaświadczenie wydane przez ABW o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych,

 

Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      zdolność analitycznego myślenia, odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych,

2)      komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność,

3)      umiejętność obsługi platformy e-PUAP,

4)      posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Zakres obowiązków

1) w zakresie OSP:

a)  obsługa administracyjna i prowadzenie dokumentacji Zarządu Gminnego OSP,

b)  współpraca  z Komendą Powiatową PSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej,

c) planowanie i realizacja budżetu gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej,

g)  planowanie potrzeb materiałowo technicznych dla OSP i ich realizacja,

h) szczegółowe  rozliczanie wydatków OSP, w tym zużycie paliw płynnych i olejów
w  poszczególnych jednostkach OSP i prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie,

i) prowadzenie ewidencji i planów szkoleń OSP,

j) prowadzenie ksiąg inwentarzowych sprzętu OSP.

2) w zakresie ochrony informacji niejawnych:

a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa  fizycznego,

b) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,

c) opracowanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych oraz nadzorowanie jego realizacji,

d) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka,

e) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,

f) prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych,

g) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających,

h) prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia  dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,

i) organizowanie i nadzorowanie pracy Kancelarii Specjalnej.

 

3) w zakresie działań OC:

a) opracowanie i aktualizacja oraz realizacja planu obrony cywilnej,

b) opracowywanie rocznych planów działania obrony cywilnej,

c) gromadzenie informacji o istotnych zagrożeniach oraz środkach ich zapobiegania
i przeciwdziałania,

d) sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,

e) prowadzenie szkoleń w zakresie obrony cywilnej,

f) przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach,

g) koordynowanie działań związanych z ewakuacją ludności i mienia,

h) planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC  w niezbędny sprzęt,

i) prowadzenie magazynu sprzętu OC,

j) planowanie i realizacja działalności popularyzacyjnej OC.

 

4) w zakresie obronności:

a) opracowanie i  wdrażanie planów operacyjnych funkcjonowania w warunkach zagrożenia zewnętrznego i w czasie wojny,

b) realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obrony, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa,

c) prowadzenie rejestracji  osób objętych  kwalifikacją wojskową oraz czynności przewidzianych ustawą dla przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej.

 

5) w zakresie zarządzania kryzysowego:

a)  opracowanie i wdrażanie planu zarządzania kryzysowego w Gminie Turobin.

 

2. Zadania pomocnicze:

1)      współdziałanie z Policją i innymi instytucjami w zakresie porządku i bezpieczeństwa publicznego,

2)      współdziałanie z innymi komórkami Urzędu.

Wymagane dokumenty

1)      Oryginał kwestionariusza osobowego.

2)      List motywacyjny.

3)      Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.[1]

4)      Kserokopie świadectw pracy- potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

5)      Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje
i uprawnienia zawodowe.[2]- potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

6)      Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7)      Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych.

8)      Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

9)      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
 z 2016 r.poz.922 ze zm.) opatrzone klauzulą:   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 r.
 o ochronie  danych  osobowych  (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.

Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.

10)  Inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.



[1] W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze poświadczenie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywania przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

[2] W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

Warunki pracy
  1. stanowisko urzędnicze związane z  pracą administracyjno – biurową z obsługą urządzeń technicznych i dostępem do Internetu, z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych
  2. zawarcie umowy o pracę na pełen etat od 02 listopada 2017 r.,
  3. nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy,
  4. poruszanie się samochodem osobowym w celach służbowych w zależności od potrzeb konieczności świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia,
  5. wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych( Dz. U. z 2014r. poz. 1786 ze zm.) oraz wewnętrznym Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Turobinie,
  6. budynek Urzędu Gminy w Turobinie jest niedostosowany  do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi 1 co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - (nazwa stanowiska) ” na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,  biuro podawcze pok. nr 11, w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 października 2017 r.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.  Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pomocą innych środków 

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Turobinie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji
o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy  www.turobin.pl oraz w pokoju nr 10.

Załączniki
  • doc pobrano: 19 razy
  • pdf pobrano: 10 razy
  • pdf pobrano: 44 razy

  • Wybrany kandydat
    Edward Kowalczyk

    Uzasadnienie wyboru
    W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego sprawdzającego wiedzę i przydatność kandydata do wykonywania pracy na stanowisku wojskowych i obronnych, informacji niejawnych, osp i oc w Urzędzie Gminy w Turobinie, Komisja stwierdziła że Pan Edward Tadeusz Kowalczyk posiada właściwe predyspozycje osobowościowe, doświadczenie zawodowe oraz odpowiednie wykształcenie wymagane do pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Jednocześnie spełnia wymogi podstawowe i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze.
    Edward Kowalczyk

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Danuta Kozyra
    Dodano do BIP dnia 29-09-2017 10:36:45