Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. ewidencji gruntów

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin
Data ogłoszenia
2019-03-19
Termin składania dokumentów
2019-03-29
Wymagane wykształcenie
  1. wykształcenie: wyższe,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania:

 

  1. wykształcenie: wyższe,

  2. staż pracy określony w załączniku Nr 3 Tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz.U.2018, 936 ze zm./.

  3. Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych /Dz.U. 2018.1260 ze zm./,

 

Wymagania dodatkowe:

  1. preferowana praktyczna umiejętność obsługi programów EWOPIS w wersjach WINDOWS oraz pakietu biurowego MS OFFICE,

  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,

  3. dobra znajomość przepisów z zakresu:

1. ustawa z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne,

2. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

3. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

4. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. ochronie danych osobowych,

5. dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami, itp.

6. umiejętność pracy w zespole,

Zakres obowiązków

z zakresu ewidencji gruntów:

  1. obsługa bazy danych zawierającej ewidencje gruntów i budynków dla potrzeb gminy

  2. wydawanie wypisów z ewidencji gruntów,

  3. prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów

  4. dokonywanie zmian w ewidencji gruntów na podstawie odpowiednich dokumentów: aktów notarialnych, prawomocnych postanowi sadowych, prawomocnych decyzji

  5. sporządzenie zestawu zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków

  6. przygotowanie decyzji o ustaleniu klasyfikacji gruntów i użytków w oparciu
    o obowiązujące przepisy

  7. współpraca z biurami notarialnymi, sądem oraz innymi jednostkami w zakresie działania zajmowanego stanowiska,

  8. współpraca z KRUS w zakresie dotyczącym ubezpieczeń rolników indywidualnych, prowadzenie rejestru umów dzierżawy,

Wymagane dokumenty
  1. Kwestionariusz osobowy.

  2. List motywacyjny.

  3. Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

  4. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

  5. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

  6. Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

  7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  8. Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

  9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  11. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  12. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.)

Warunki pracy
  1. Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…………………………..……..

  2. Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….….

  3. Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,

  4. Fizyczne warunki pracy: 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku,

  5. Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych- - stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,

- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej, praca dokumentami, obsługa interesantów

  1. Inne – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej,

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. ewidencji gruntów ” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 marca do godziny15.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

Uwagi
  1. Informacje inne:

  1. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
    30 kwietnia 2019 r. a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,

  2. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.

  3. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.

  4. Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
    i własnoręczny podpis.

  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.

  6. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48.

 

  1. Dane osobowe-klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin

  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@turobin.pl

  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,

  4. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/

  5. Uprawnienia:

  1. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,

  2. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Załączniki
  • docx pobrano: 55 razy
  • pdf pobrano: 133 razy

  • Klaudia Wereska

    Małgorzata Bochniak

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Danuta Kozyra
    Dodano do BIP dnia 19-03-2019 16:28:32