Podinspektor ds. gospodarki komunalnej
1) wykształcenie: wyższe,
- Niezbędne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy określony w załączniku Nr 3 Tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz.U.2018, 936 ze zm./.
3) Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych /Dz.U. 2018.1260 ze zm./,
- Wymagania dodatkowe:
1) praktyczna umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,
3) dobra znajomość przepisów z zakresu:
1. ustawa z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości porządku w gminach,
2. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
3. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego,
4. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
4) dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami, itp.
5) umiejętność pracy w zespole,
- w zakresie planowania i księgowości budżetowej:
1) przygotowywanie projektów aktów określających stawki opłat za usługi komunalne- czynsze, wynajem sprzętu, wynajem lokali,
2) przeprowadzanie kalkulacji kosztów i planowanie wysokości opłat za usługi komunalne dotyczące czynszów, wynajmu sprzętu, wynajmu lokali/,
3) księgowanie wpłat za usługi komunalne - czynsze,
4) rozliczanie kart pracy pracowników pracujących na sprzęcie gospodarki komunalnej w dyspozycji Urzędu - ciągniki, równiarka, koparka,
6) przygotowywanie projektów i zawieranie umów najmu lokali i ich ewidencja,
7) księgowanie czynszów za dzierżawę mienia gminnego.
2. w zakresie spraw wynikających z ustawy o funduszu sołeckim:
1) obliczanie wysokości oraz przekazywanie sołtysom informacji o wysokości środków,
2) przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie zgodności z zapisami ustawy,
3) prowadzenie ewidencji wniosków,
4) nadzorowanie i rozliczanie realizacji zadań,
5) wnioskowanie o zwrot części wydatków wykonanych w ramach funduszu.
3. z zakresu gospodarowania odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest:
1) przygotowanie i opracowywanie programów usuwania wyrobów azbestowych na terenie Gminy,
2) prowadzenie bazy danych wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) nadzór i realizacja programów usuwania wyrobów zawierających azbest,
4) pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na usuwanie i utylizację wyrobów azbestowych,
4 . w zakresie przygotowania i przeprowadzenia wyborów, a w szczególności:
1) wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów do Parlamentu Europejskiego, Sejmu, Senatu, organów samorządowych oraz innych organów, dla których obsługę techniczną prowadzą samorządy gminne, ławników zgodnie z zakresem ustalonym w ordynacjach wyborczych i innych ustawach,
2) obsługa organizacyjno - techniczna referendów i konsultacji społecznych,
3) obsługa organizacyjno - techniczna wyborów sołtysów i rad sołeckich.
- Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy.
2) List motywacyjny.
3) Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
4) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
5) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
6) Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,
7) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8) Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
9) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
12) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.)
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…………………………..……..
2) Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….….
3) Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,
4) Fizyczne warunki pracy: 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku,
5) Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych- - stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej, praca dokumentami, obsługa interesantów
6) Inne – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej,
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.
- Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki komunalnej” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08 kwietnia do godziny 15.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.
Dodano do BIP dnia 28-03-2019 11:15:05