Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. gospodarki komunalnej

Symbol oferty
16
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2019-03-28
Termin składania dokumentów
2019-04-08
Wymagane wykształcenie

1)      wykształcenie: wyższe,

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania:

1)      wykształcenie: wyższe,

2)      staż pracy określony w załączniku Nr 3 Tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz.U.2018, 936 ze zm./.

3)      Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych /Dz.U. 2018.1260 ze zm./,

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1)       praktyczna umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE,

2)      bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,

3)      dobra znajomość przepisów z zakresu:

1. ustawa z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości porządku w gminach,

           2. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

           3. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego,

           4. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

4)      dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami, itp.

5)      umiejętność pracy w zespole,

Zakres obowiązków
  1.  w zakresie planowania i księgowości budżetowej:

 

1)        przygotowywanie projektów aktów określających stawki opłat za usługi komunalne- czynsze, wynajem sprzętu, wynajem lokali,

2)        przeprowadzanie kalkulacji kosztów i planowanie wysokości opłat za usługi komunalne dotyczące czynszów, wynajmu sprzętu, wynajmu lokali/,

3)        księgowanie wpłat za usługi komunalne - czynsze,

4)        rozliczanie kart pracy pracowników pracujących na sprzęcie gospodarki komunalnej w dyspozycji Urzędu - ciągniki, równiarka, koparka,

6)   przygotowywanie projektów i zawieranie umów najmu lokali i ich ewidencja,

7)   księgowanie czynszów za dzierżawę mienia gminnego.

 

     2. w zakresie spraw wynikających z ustawy o funduszu sołeckim:

 

1)        obliczanie wysokości oraz przekazywanie sołtysom informacji o wysokości środków,

2)        przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie zgodności z zapisami ustawy,

3)        prowadzenie ewidencji wniosków,

4)        nadzorowanie i rozliczanie realizacji zadań,

5)        wnioskowanie o zwrot części wydatków wykonanych w ramach funduszu.

 

 

     3. z zakresu gospodarowania odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest:

 

     1) przygotowanie i opracowywanie programów usuwania wyrobów azbestowych na terenie Gminy,

     2)  prowadzenie bazy danych wyrobów zawierających azbest  zgodnie z obowiązującymi przepisami,

     3) nadzór i realizacja programów usuwania wyrobów zawierających azbest,

     4) pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na usuwanie i utylizację wyrobów azbestowych,

 

    4 . w zakresie przygotowania i przeprowadzenia wyborów, a w szczególności:

 

1)        wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów do Parlamentu Europejskiego, Sejmu, Senatu, organów samorządowych oraz innych organów, dla których obsługę techniczną prowadzą samorządy gminne, ławników zgodnie z zakresem ustalonym w ordynacjach wyborczych i innych ustawach,

2)         obsługa organizacyjno - techniczna referendów i konsultacji społecznych,

3)         obsługa organizacyjno - techniczna wyborów sołtysów i rad sołeckich.

Wymagane dokumenty
  1.  Wymagane dokumenty:

1)       Kwestionariusz osobowy.

2)      List motywacyjny.

3)      Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

4)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

5)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

6)      Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

7)      Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8)      Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

9)      Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)  Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

11)  Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

12)  Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

     * W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.)

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

1)        Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…………………………..……..

2)        Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….….

3)        Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,

4)        Fizyczne warunki pracy: 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku,

5)        Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych- - stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,

       - większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej, praca dokumentami, obsługa interesantów

6)        Inne – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi  co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki komunalnej” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać  na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 08 kwietnia do godziny 15.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

 

Załączniki
  • docx pobrano: 32 razy
  • pdf pobrano: 11 razy
  • pdf pobrano: 108 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
    Dodano do BIP dnia 28-03-2019 11:15:05