Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. gospodarki odpadami

Symbol oferty
18
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2019-03-28
Termin składania dokumentów
2019-04-08
Wymagane wykształcenie

1)       wykształcenie: wyższe,

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania:

1)       wykształcenie: wyższe,

2)       staż pracy określony w załączniku Nr 3 Tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz.U.2018, 936 ze zm./.

3)       Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych /Dz.U. 2018.1260 ze zm./,

 

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1)        praktyczna umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE,

2)       bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,

3)       dobra znajomość przepisów z zakresu:

           1. ustawa z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

           2. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

           3. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego,

           4. ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,

           5. ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

           6. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,

           7. ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

           8. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

           9. rozporządzenia wykonawcze do w/w ustaw.

4)       dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami, itp.

5)       umiejętność pracy w zespole,

Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1.  w zakresie planowania i księgowości budżetowej:

 

1)    przygotowywanie projektów aktów określających stawki opłat za usługi komunalne,

2)    przeprowadzanie kalkulacji kosztów i planowanie wysokości opłat za usługi
komunalne,

3)   księgowanie wpłat za usługi komunalne.

 

2.  z zakresu gospodarki odpadami:

 

1)       prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami  komunalnymi na terenie Gminy,

2)       obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi,

3)       stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,

4)       prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,

5)       przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,

6)       kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w terenie),

7)       współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz  innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,

8)       planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,

9)       prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców gminy,

10)   opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy
w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,

11)   prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, realizowania obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy ,

12)    prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi współpraca z Referatem Finansowym w tym zakresie,

13)   przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

14)   realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,

15)    monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy),

16)   prowadzenie zbioru kopii decyzji wydanych przez inne organy w sprawach gospodarki odpadami,

17)   prowadzenie postępowań o nakazanie posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,

18)   przygotowywanie opinii i założeń w zakresie planów gospodarki odpadami,

19)     przygotowywanie projektów gminnego planu gospodarki odpadami.

 

3. z zakresu utrzymania czystości i porządku:

1)    nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem zieleni,

2)    opracowywanie zasad utrzymania czystości i porządku w gminie oraz prowadzenie kontroli ich wykonywania,

3)     prowadzenie monitoringu zamkniętego gminnego składowiska odpadów,

4)     wydawanie oraz ewidencja wydanych zezwoleń na prowadzenie działalności
w zakresie odbioru nieczystości płynnych  na terenie gminy,

5)     współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz stała ich weryfikacja.

 

Wymagane dokumenty
  1.  Wymagane dokumenty:

1)        Kwestionariusz osobowy.

2)       List motywacyjny.

3)       Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

4)       Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

5)       Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

6)       Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

7)       Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8)       Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

9)       Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)   Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

11)   Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

12)   Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

     * W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.)

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

1)         Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…………………………..……..

2)         Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….….

3)         Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,

4)         Fizyczne warunki pracy: 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku,

5)         Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych- - stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,

       - większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej, praca dokumentami, obsługa interesantów

6)         Inne – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi  co najmniej 6%.

 

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki odpadami” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać  na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 08 kwietnia do godziny 15.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

Załączniki
  • pdf pobrano: 11 razy
  • docx pobrano: 41 razy
  • pdf pobrano: 132 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
    Dodano do BIP dnia 28-03-2019 11:24:23