Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Symbol oferty
21
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2019-12-11
Termin składania dokumentów
2019-12-23
Wymagane wykształcenie

wyższe kierunek: zamówienia publiczne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      Wykształcenie: wyższe kierunek: zamówienia publiczne,

2)      Staż pracy: załącznik nr 3 tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 poz.1260)

3)      Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz. U z 2019, poz. 1282 t.j.)

 

  1. Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,

2)      Praktyczna umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE, poczty elektronicznej,

3)      Znajomość przepisów z zakresu ustaw:

- Prawo Zamówień Publicznych,

- Prawo Budowlane,

- Kodeksu Postępowania  Administracyjnego,

-  o samorządzie gminnym ,

- o pracownikach samorządowych,

- o finansach publicznych,

- o ochronie danych osobowych,

- o dostępie do informacji publicznej

oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.

 

Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

I. Zadania główne:

1)   Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań realizowanych ze środków publicznych w ramach inwestycji gminnych,

2)   Prowadzenie rejestru zamówień udzielanych przez samorząd Gminy,

3)   Koordynowanie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy oraz w podległych jednostkach organizacyjnych,

4)   Pozyskiwanie środków na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych ujętych w budżecie Gminy , współpraca w zakresie ustalania potrzeb finansowych na zadania inwestycyjne, terminowość ich wydatkowania oraz spełnienia kryteriów wynikających z zasad przyznawania pomocy finansowej,

5)   Opracowanie strategii rozwoju Gminy, wieloletnich planów inwestycyjnych, programów, analiz, prognoz rozwojowych,

6)   Prowadzenie całokształtu spraw  związanych z realizacją inwestycji własnych samorządu finansowanych z budżetu Gminy oraz środków pochodzących ze źródeł pozabudżetowych, a w szczególności: uzyskiwanie wymaganych prawem zezwoleń i decyzji, przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, realizacja procesu inwestycyjnego, uzyskanie pozwolenia na budowę, rozliczanie zadaniowe inwestycji, zabezpieczenie nadzoru inwestorskiego.

 

2. Zadania pomocnicze:

    1) współdziałanie z innymi komórkami urzędu,

    2) przygotowywanie danych do obowiązujących sprawozdań,

 

Wymagane dokumenty
  1.  Wymagane dokumenty:

1)       Kwestionariusz osobowy.

2)      List motywacyjny.

3)      Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

4)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

5)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

6)      Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

7)      Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8)      Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

9)      Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)  Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

11)  Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

     * W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

1)      Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy………………….…………….

2)      Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…

3)      Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,

4)      Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 7.15-15.15 od poniedziałku do piątku,

5)      Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: czynności wykonywane w pozycji siedzącej.

6)   Inne: umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi  co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Oferta pracy na zastępstwo  – podinspektora ds. zamówień publicznych ” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać  na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,)
w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. do godziny 12.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

Uwagi
  1. Informacje inne:

 

1)      Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
31 stycznia 2019 r., a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,

2)      Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.

3)      Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.

4)      Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
i własnoręczny podpis.

5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.

6)      Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7)      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48

 

  1. Dane osobowe-klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

1)       Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin,

2)       Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@turobin.pl

3)       Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,

4)       Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/

5)       Uprawnienia:

a)       prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,

b)       prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
Dodano do BIP dnia 11-12-2019 17:46:41