Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Dziennego Domu Seniora + w Tarnawie Dużej

Symbol oferty
22
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin Rynek 4 23-465 Turobin
Data ogłoszenia
2019-12-12
Termin składania dokumentów
2019-12-23
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania:

1)      obywatelstwo polskie,

2)      wykształcenie: wyższe magisterskie, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z treścią art. 122 ustawy z dnia  12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2019 r., poz. 1507 z późn. zm.),

3)      staż pracy: co najmniej  5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy  w pomocy społecznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.)

4)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

5)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)      niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowania środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1440),

 

7) znajomość przepisów z zakresu:

- ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2019.1507 t.j. z dnia 12.08.2012 r.),

- rozporządzenie w sprawie Domów Pomocy Społecznej (Dz.U.2018.734 t.j. z 13.04.2018 r.),

- ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. 2019.506 t.j. z 15.03.2019 r.),

- ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j. z 11.07.2019r.)

- ustawy o finansach publicznych (Dz.U.2019.869 t.j. z dnia 10.05.2019 r.)

- Kodeksu postępowania  administracyjnego (Dz.U. 2018.2096 t.j. z dnia 05.11.2018 r.)

- przepisy wykonawcze do w/w ustaw.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub ukończone studia podyplomowe  z zakresu zarządzania,

2) systematyczność, staranność, odpowiedzialność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka  kultura osobista,

3) umiejętność działania w warunkach stresowych, strategicznego myślenia,

4) umiejętności zarządzania zespołem.

Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  1. nadzór  nad organizacją pracy i realizacją zadań Kierownika Dziennego Domu Seniora+ w Tarnawie Dużej,
  2. reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
  3. realizacja polityki kadrowej wobec pracowników Dziennego Domu Seniora +,
  4. opracowywanie regulaminów, instrukcji i zarządzeń regulujących ustrój i zasady funkcjonowania jednostki,
  5. sporządzanie sprawozdawczości z działalności jednostki,
  6. zarzadzanie  mieniem jednostki i odpowiadanie za wynik działalności tej jednostki,
  7. dbałość o zapewnianie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez jednostkę oraz jej promocja,
  8. realizacja innych zadań określonych w statucie i regulaminie organizacyjnym
Wymagane dokumenty
  1.  Wymagane dokumenty:

1)      podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem /list motywacyjny/ opatrzone własnoręcznym podpisem,

2)      życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,

4)      kserokopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, w przypadku kontynuowania zatrudnienia- zaświadczenie o zatrudnieniu,

5)      kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

6)      podpisane własnoręcznie oświadczenia:

-         o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-         o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-  o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych,

     -      o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji /klauzula informacyjna RODO/,

7)      w przypadku orzeczenia o niepełnosprawności- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

     * W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )

 

Warunki pracy
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

1)      Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…1/2 etatu……….…………….

2)      Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…

3)      Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,

4)      Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 8.00-12.00 od poniedziałku do piątku,

5)      Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: stres związany z zarządzaniem Dziennym Domen Seniora +

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi  co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko Kierownika  Dziennego Domu Senior+ w Tarnawie Dużej”” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać  na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. do godziny 12.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.

Uwagi
  1. Informacje inne:

 

1)      Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w terminie 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,

2)      Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego
w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.

3)      Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.

4)      Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
i własnoręczny podpis.

5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.

6)      Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7)      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 32

 

  1. Dane osobowe-klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

1)       Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin,

2)       Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@turobin.pl

3)       Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,

4)       Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/

5)       Uprawnienia:

a)       prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,

b)       prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
Dodano do BIP dnia 12-12-2019 14:46:16