Podinsp. ds. księgowości budżetowej i płac
wyższe kierunek: ekonomia, administracja
- 1. Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)
1) Wykształcenie: wyższe kierunek: ekonomia, administracja,
2) Staż pracy: załącznik nr 3 tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. |
z 2018 poz.936)
3) Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz. U z 2019, poz. 1282 t.j.)
- 2. Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)
1) Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w jednostkach administracji publicznej,
2) Praktyczna umiejętność obsługi programu „Płatnik”,
3) Znajomość przepisów z zakresu:
- kodeksu pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o wynagradzaniu pracowników samorządowych,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o ubezpieczeniu społecznym pracowników,
- ustawy o rachunkowości,
- przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
- 1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. w zakresie płac:
1) obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnym pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS,
2) obliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilno-prawnych,
3) prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych,
4) sporządzanie listy płac, diet, prowizji i ryczałtów pracowników Urzędu, Rady Gmin sołtysów oraz Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
5) odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego,
6) prowadzenie rozliczeń wydatków osobowych związanych ze stosunkiem pracy,
5) sporządzanie informacji do Urzędu Skarbowego o dochodach pracowniczych,
6) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników,
7) zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczenia społecznego
i zdrowotnego,
8) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych do ZUS,
9) sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń,
10) rozliczanie ryczałtów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych,
11) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach do ustalenia kapitału początkowego pracowników oraz emerytur i rent z tytułu niezdolności do pracy,
12) wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia.
2. w zakresie księgowości podatkowej i opłat:
1) naliczanie prowizji dla inkasentów,
3. w zakresie księgowości dochodów i wydatków budżetu Gminy:
1) księgowanie dochodów i wydatków,
2) uzgadnianie kart analitycznych dochodów budżetowych według poszczególnych rodzajów i klasyfikacji budżetowej,
3) sporządzanie informacji, naliczanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego podatków od realizowanych umów,
4) uzgadnianie kart analitycznych do wydatków budżetowych poszczególnych rodzajów klasyfikacji budżetowej,
4. w zakresie księgowości pozabudżetowej:
1) naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom Urzędu
z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
2) ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych;
3) prowadzenie księgowości Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
4. Zadania pomocnicze:
1) współdziałanie z innymi komórkami urzędu,
2) przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania
i sprawozdawczości;
- 1. Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) List motywacyjny,
3) Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
5) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
6) Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2019 r. poz.1781 ) opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz.1781) oraz z ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282.)”.
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
8) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9) Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
10) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
12) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )
- 1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy………………….…………….
2) Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…
3) Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, telefon stacjonarny, Internet, fax, kserokopiarka, scaner,
4) Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 7.15-15.15 od poniedziałku do piątku,
5) Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: nie występują,
Inne: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace na stanowisku urzędniczym umowa o prace zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż
6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.
- 1. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –podinspektora ds. księgowości budżetowej i płac ”należy składać
w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,)w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2020 r. do godziny 15.00/o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia
w Urzędzie/.
- 1. Informacje inne:
1) Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
31sierpnia 2020 r. a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
2) Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
3) Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
4) Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę: „za zgodność z oryginałem”, datę
i własnoręczny podpis,
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie,
6) Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48
Dodano do BIP dnia 28-05-2020 13:31:25