podinspektor ds. organizacyjnych
wyższe
- Niezbędne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy określony w załączniku Nr 1 Tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz. U. 2021, poz.1960./,
3) Spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych /Dz.U.2022,poz. 530 t.j./,
- Wymagania dodatkowe:
1) praktyczna umiejętność obsługi programu pakietu biurowego MS OFFICE, poczty elektronicznej, Internetu,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,
3) umiejętność obsługi platformy e-PUAP,
4) znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym.
5) dobra znajomość przepisów z zakresu:
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023r. poz. 40),
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z2022 r. poz. 530)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022r., poz. 2000),
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U. z 2019 r. poz. 164),
- ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 06 września 2001 r. (Dz.U. z 2022 r. poz.902),
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. , nr 14, poz. 67 )
6) dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na przedmiotowym stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami, itp.
7) umiejętność pracy w zespole,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- z zakresu obsługi klienta:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji w systemie EZD,
- rozdzielanie korespondencji po jej zadekretowaniu na stanowiska pracy w Urzędzie Gminy oraz jednostkach organizacyjnych gminy,
- udzielanie szczegółowych informacji oraz kierowanie interesantów do właściwych pracowników w Urzędzie Gminy oraz jednostkach organizacyjnych gminy,
- comiesięczne rozliczanie poczty wysyłanej z Urzędu,
- zapewnienie bieżącej i pełnej informacji na tablicy ogłoszeń,
2) z zakresu spraw organizacyjnych:
- prowadzenie zbioru uchwał i wniosków Rady Gminy, przekazywanie ich do realizacji zgodnie z akredytacją,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji,
- prowadzenie rejestru udzielonych upoważnień oraz pełnomocnictw,
- prowadzenie rejestru umów zawieranych w zakresie realizacji Gminy,
- zamawianie, rejestracja, niszczenie pieczęci urzędowych,
- prowadzenie książki kontroli zewnętrznej,
- prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych gminy,
- zapewnienie łączności telefonicznej, faksowej, teleinformatycznej,
- prenumerata czasopism, publikatorów aktów prawnych oraz wydawnictw zawodowych dla pracowników,
- zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, sprawowanie nadzoru nad właściwym wydawaniem środków finansowych na materiały biurowe,
- prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia nieujętego w wykazie ilościowo-wartościowym,
3) z zakresu udzielania informacji publicznej:
1) prowadzenie rejestru udostępniania informacji publicznej,
2) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej ,
5) z zakresu grobownictwa wojennego:
- prowadzenie ewidencji mogił żołnierskich,
- planowanie i nadzorowanie czynności porządkowych,
- planowanie środków i rozliczanie wydatków,
- działanie na rzecz zachowania miejsc pamięci,
6) współpraca z organizacjami kombatanckimi.
- Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) życiorys – curriculum vitae z podpisem –dokładny opis przebiegu pracy zawodowej,
4) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
5) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy, itp./
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinie,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / (Dz.U. z 2022 r. poz. 530.)
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy,
2) praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin,
3) wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,
4) fizyczne warunki pracy: 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15,
5) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych:
-stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,
-większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej, praca dokumentami, obsługa interesantów,
6) Inne – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi/nie wynosi co najmniej 6%.
- Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. organizacyjnych” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie
w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie – biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4, w nieprzekraczalnym terminie do dnia
05 maja 2023r. do godziny 15.00 / o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.
- Informacje inne:
1) oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 31.07.2023 r. a nieodebrane po tym terminie zostaną kompletnie zniszczone,
2) kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,
3) wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
4) kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę i własnoręczny podpis,
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie,
6) wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 68 33 343 wew. 32.
Dodano do BIP dnia 25-04-2023 13:58:38