Kierownik Dziennego Domu Seniora + w Tarnawie Dużej
wyższe, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z treścią art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r., poz. 901),
-
Niezbędne wymagania:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie: wyższe, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z treścią art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r., poz. 901),
-
staż pracy: co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901)
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowania środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 289),
7) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901),
- rozporządzenie w sprawie Domów Pomocy Społecznej (Dz.U. z 2018 r. poz.734),
- ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40),
- ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
- ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1270)
- Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023r. poz. 775)
- przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
-
Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej;
2) znajomość specyfiki pracy w ośrodku wsparcia;
3) cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość oraz cierpliwość i właściwe podejście do podopiecznych;
4) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników;
5) umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;
6) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz urządzeń biurowych;
8) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista, dyspozycyjność.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Kierownik DDS+ wykonuje również pracę opiekuna podopiecznych DDS+;
-
Kierowanie działalnością DDS+ oraz reprezentowanie go na zewnątrz;
-
Uzgadnianie z kierownikiem jednostki nadrzędnej podejmowanych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności DDS+;
-
Współpraca z instytucjami organizacyjnymi, organizacjami, stowarzyszeniami, zakładami pracy, OPS itp. w celu realizacji zadań DDS+;
-
Organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach, zapewniająca sprawne wykonanie powierzonych zadań;
-
Realizacja zadań zgodnie ze statutem;
-
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych. Pisanie wniosków o dotacje;
-
Działania promocyjne;
-
Realizacja zajęć z uczestnikami Dziennego Domu Senior +;
-
Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
-
Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i prowadzenie dokumentacji;
-
Sporządzanie wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania DDS+;
-
Racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji DDS+ oraz odpowiedzialności za majątek DDS+;
-
Przestrzeganie przepisów prawa;
-
Tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności podopiecznych DDS+;
-
Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie podopiecznych DDS+;
-
Archiwizacja dokumentacji wytworzonej przez DDS+.
-
Wymagane dokumenty:
-
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem /list motywacyjny/ opatrzone własnoręcznym podpisem,
-
życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, w przypadku kontynuowania zatrudnienia- zaświadczenie o zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenia:
-
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji /klauzula informacyjna RODO/,
-
w przypadku orzeczenia o niepełnosprawności- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2022 r. poz.530 )
-
Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy…1/1 etatu……….…………….
-
Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…
-
Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka,
-
Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku,
-
Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: stres związany z zarządzaniem Dziennym Domen Seniora +
-
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.
-
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Dziennego Domu Senior+ w Tarnawie Dużej” należy składać w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2023 r. do godziny 12.00 /o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie/.
-
Informacje inne:
-
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w terminie 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
-
Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego
w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów. -
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
-
Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę „za zgodność z oryginałem” datę
i własnoręczny podpis. -
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie.
-
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 32
-
Dane osobowe- klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/RODO/. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Gminy w Turobinie ul. Rynek 4 23-465 Turobin,
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@turobin.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie,
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Turobinie /z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Wójt Gminy ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska/
-
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej,
-
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Dodano do BIP dnia 06-11-2023 18:04:06