Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Turobinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinsp. ds. księgowości budżetowej i płac

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Turobin
Data ogłoszenia
2020-05-28
Termin składania dokumentów
2020-06-30
Wymagane wykształcenie

wyższe kierunek: ekonomia,  administracja

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. 1.    Niezbędne wymagania: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      Wykształcenie: wyższe kierunek: ekonomia,  administracja,

2)      Staż pracy: załącznik nr 3 tabela II lit. D do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz.U. |
z 2018 poz.936)

3)      Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz. U z 2019, poz. 1282 t.j.)

 

  1. 2.    Wymagania dodatkowe: (zgodnie z opisem stanowiska)

1)      Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w  jednostkach administracji publicznej,

2)      Praktyczna umiejętność obsługi programu „Płatnik”,

3)      Znajomość przepisów z zakresu:

- kodeksu pracy,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy o wynagradzaniu pracowników samorządowych,

- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,

- ustawy  o ubezpieczeniu społecznym pracowników,

- ustawy o rachunkowości,

- przepisy wykonawcze do w/w ustaw.

Zakres obowiązków
  1. 1.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

1. w zakresie płac:

     1) obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnym pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS,

2) obliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilno-prawnych,

3) prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych,

4) sporządzanie listy płac, diet, prowizji i ryczałtów pracowników Urzędu, Rady Gmin  sołtysów oraz Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,

5) odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego,

6) prowadzenie rozliczeń wydatków osobowych związanych ze stosunkiem pracy,

5) sporządzanie informacji do Urzędu Skarbowego o dochodach pracowniczych,

6) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników,

7) zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczenia społecznego
i zdrowotnego,

8) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych do ZUS,

9) sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń,

10) rozliczanie ryczałtów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych,

11) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach  do ustalenia kapitału początkowego pracowników oraz emerytur i rent z tytułu niezdolności do pracy,

12) wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia.

 

2. w zakresie księgowości podatkowej i opłat:

1) naliczanie prowizji dla inkasentów,

 

3. w zakresie księgowości dochodów  i wydatków budżetu Gminy:

1) księgowanie dochodów i wydatków,

2) uzgadnianie kart analitycznych dochodów budżetowych według poszczególnych rodzajów i klasyfikacji budżetowej,

3) sporządzanie informacji, naliczanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego podatków od realizowanych umów,

4) uzgadnianie kart analitycznych do wydatków budżetowych poszczególnych rodzajów klasyfikacji budżetowej,

      4. w zakresie księgowości pozabudżetowej:

1) naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom  Urzędu
 z   Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

2) ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych;

3) prowadzenie księgowości Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,

 

4. Zadania pomocnicze:

    1) współdziałanie z innymi komórkami urzędu,

   2) przygotowywanie  danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania
i  sprawozdawczości;

 

Wymagane dokumenty
  1. 1.    Wymagane dokumenty:

1)       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2)      List motywacyjny,

3)      Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

5)      Kopie dokumentów potwierdzających  spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

6)      Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności /ukończone szkolenia, kursy itp./,

7)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2019 r. poz.1781 ) opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz.1781) oraz z ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282.)”.

Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.

 

8)      Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9)      Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,

10)   Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

11)   Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

12)   Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*

 

* W przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /(Dz.U. z 2019 r. poz.1282 )

 

Warunki pracy
  1. 1.    Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

1)      Praca w pełnym/niepełnym wymiarze czasu pracy………………….…………….

2)      Praca przy komputerze poniżej/powyżej 4 godzin……………………………….…

3)      Wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, telefon stacjonarny, Internet, fax, kserokopiarka, scaner,

4)      Fizyczne warunki pracy: praca w godzinach 7.15-15.15 od poniedziałku do piątku,

5)      Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: nie występują,

Inne: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace na stanowisku urzędniczym umowa o prace zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż
6 miesięcy, a pracownik zostanie skierowany do służby przygotowawczej

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Turobinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. 1.    Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty  aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –podinspektora ds. księgowości budżetowej i płac ”należy składać
w formie pisemnej w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Turobinie- biuro podawcze, pokój nr 11, parter lub przesłać na adres: Urząd Gminy Turobin, 23-465 Turobin, ul. Rynek 4,)w  nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2020 r. do godziny 15.00/o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia
w Urzędzie/.

Uwagi
  1. 1.    Informacje inne:

1)      Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia
31sierpnia 2020 r. a nieodebranie po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,

2)      Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego lub elektronicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,

3)      Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,

4)      Kopie dokumentów muszą zawierać klauzulę: „za zgodność z oryginałem”, datę
i własnoręczny podpis,

5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Turobinie,

6)      Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 84 6833343 wew. 48

Załączniki
  • docx pobrano: 25 razy
  • pdf pobrano: 8 razy
  • pdf pobrano: 77 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Snopek
    Dodano do BIP dnia 28-05-2020 13:31:25